Satuuuurday !!!!!

Åh vad jag älskar lördagar. Speciellt sådana lördagar som det är idag =). Inga som hellst planer, jag kunde sova till jag vaknade, kliva upp och äta frukost i lugn och ro, sätta mig i soffan och vakna till liv i min egen takt. Är det inte underbart ?! :).  

Just nu sitter jag och iaktar min far som är i full färd med att renovera köket här i stugan, det blir riktigt bra om jag själv får säga det. Men inget är riktigt klart ännu.....


Igår kväll var det tänkt att jag skulle se hockeyn, Sverige Vs Kanada. Men jag han bara med första perioden, sedan somnade jag.. oopps.. Vaknade vid 00-tiden, och sedan bar det iväg till sängen. Skönt !!!! =)


Vad gjorde ni igår?!

Idag händer inte mycket, jag ska bara ta det lugnt. Men, ikväll mellan 18-22 ska jag jobba. Blev tvungen att hoppa in och hjälpa dom på Dygnetrunt Förskolan. Det var kaos tydligen.. Men det blir ju en liiten slant extra i kassan i alla fall, och det tackar vi för :)....


Nu ska jag ta en promenad bort till min faster och farbror,  hoppas dom håller kaffet varmt :P.


Hejdå.




Kommentarer
Postat av: Paula

jag såg twilight.. så fin!

2009-05-10 @ 12:08:27
URL: http://dagensforakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0