Problems !!!

Tisdag är fan i mig värsta dagen på hela veckan, den dagen går allt alltid galet. Nästan jämt i alla fall. Saker och ting har i och för sig inte gått galet idag, men barnen är mer vilda än tama. Plus att två av mina kollegor ligger hemma och är sjuk.  Barngrupperna brukar som oftast vara helfull på tisdagarna också, vilket innebär en hel del.. Dock väldigt roligt också. Men bläää för tisdagar..... Förmiddagen började bra i alla fall, för då sken solen och alla var ute. Men eftermiddagen var lite kylig och problematisk. Men jag klarade av dagan, jag är åter hemma och jag lever =). 

Har hunnit med en sväng på Birsta också,  var tvungen att lämna tillbaka den där klänningen jag berättade om förra veckan. Den jag såg höggravid i..Så nu är den puts väck.. Och jag sparade 400:- Weeeeeiii =).  Mascara och hårfärg fick jag med mig hem denna gång, så strax när mor och far kommer hem blir det färgning.


Hjälp mig att bestämma !!!!
Jag står i valet och kvalet, - Ska jag åka till Stockholm i morgon eller ska jag åka på torsdagmorgon??? Finns både för och nackdelar med båda, men jag kan banne mig inte bestämma mig... Fördel att åka i morgon:  Om jag åker i morgon vid 18-tiden, får jag heeela torsdagen i stockholm vilket är toppen. Nackdel: Jag får stressa hem från jobbet, och sedan kasta mig iväg till tåget plus att jag inte ens har börjat att packa. Fördel med att åka på Torsdag; Hinner med allt jag bör hinna med innan resan, plus att jag får lite längre tid för att packa.:P Nackdel: Jag får spendera några timmar på tåget på torsdagen, vilket medför att jag losar några timmar i stockholm... haha, Vilket problem va ?????  





Kommentarer
Postat av: FotobyDenise-F O T O B L O G G

SV: Jaa det är verkligen hemskt, men det är viktigt att alla unga känner till vad som händer så att det inte sker hos andra också. För när man väl kommit in i det kan det ta ett tag att lämna det bakom sig...

Joo jag rekommenderar den nog, man får en annan syn på ämnet.

Ha en underbar kväll

Kram

2009-05-26 @ 20:30:43
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker du ska åka imorgon! Det kan vara värt att stressa lite för att få en heldag i storstan!

Hoppas hårfärgningen gick bra!

Jag färgade mitt i eftermiddags och skurar fortfarande bort färg från både golv och väggar!



Kram

2009-05-26 @ 21:32:02
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0