Pepparkaka !!!!

Inkommen från solstolen där jag legat sedan 12-tiden. Åhh så skönt =). Har fått en bra grund för sommarens bränna nu, och mer ska det bli..Ni känner väl soldyrkaren, eller pepparkakan som ni kallar mig.(?)  Nu ska jag byta om och invänta mor och far, vi ska åka till stugan och käka middag. Mysigt var ordet !!!! 

Vad underbart, nu börjar det kännas att sommaren är på väg. Och då menar jag inte det underbara vädret, utan planering för alla roliga happenings i sommar.  Gabriella ringde nyss och gav mig en personlig inbjudan, så nu är midsommar så gott som planerad :).Längtar redan..... Tack vännen !!!!!!  ha ha, har egentligen inget annat som håller på att planeras, men vetskapen om att alla tjejer kommer hem i sommar gör mig på toppenhumör. För inget går upp emot sommrarna med tjejerna..... Niiice =).



Nu: Byta om......

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en fin söndag (:

2009-05-17 @ 19:56:43
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0