Oboy !!!

Ville inte alls kliva upp i morse när alarmet ringde, jag var helt sjukt trött. Men det var bara att pallra sig upp och göra sig iordning. 06.55 infann jag mig på jobbet, och hade då 9,5 timme att se fram emot. Hur låter det gott folk?. - Det klingar inte så fint i mina öron i alla fall, men klirr låter det. Eftersom kvalitetsredovsiningen som det så fint heter ska vara klar i veckan, så hjälper vi varandra med barnen, mellan avdelningarna. Svårt att förklara, men i alla fall. Jag och Jenny skulle vara på en avdelning idag, med ca 10 barn. Men, Jenny var hemma och var sjuk. Kul. Det innebar från en början att jag skulle få vara själv hela dagen, ja, i 9,5 timme. Men där sa jag NEJ !!!! Och tur var väl det, för jag är ändå helt slutkörd. Dock inte pga en jobbig dag, utan pga en låååång dag. För i största allmänhet så har dagen varit riktigt bra. Nu är jag i alla fall hemma, och ska snabbt fixa iordning någon middag. Jag är sjuukt hungrig. Någon god mat att tipsa mig om ?!


Kvällen blir som ni kanske redan förstår, - Lugn !!! :).

Hade lite bilder att bjuda på, men dom vägrar att bli publicerade. Så ni får fint vänta =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0