Kalasbilder !!!


Såhär trevligt såg det ut i mitt rum när jag kom hem =)


Syskona Hammarström. Elise, Alvin och Ida.


Ordning och reda =)


Den omtalade smörgåstårtan, ser den inte god ut så säg :).


Edvin bjuder sin kära mor Jennie på smörgåstårta =).


Inget kalas utan ballonger :).


Moster Mimmi och Elsa.


Sockertopp =)


Mina presenter :).  Body Shopprylar, läppglans, Ipod och massa Mary Kay grejer, som jag förövrigt beställt och valt själv men som jag snällt slapp att betala..Tydligen.. =)..


Trevligt besök och väldigt bra presenter förgyllde min kväll. Så min födelsedag har varit riktigt bra. 
Och TACK till er som sms:at, skrivit på Facebook eller uppvaktat mig på annat sätt. Tack !!!!!
 


 

Kommentarer
Postat av: cicci

Snyggo!! verkar som du hade en trevlig dag ;)

2009-05-21 @ 22:08:07
URL: http://lookatmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0