Jag känner mig som ett litet barn !!!

Får ni inte sådana där ha-begär efter något ibland, sådär så ni nästan skulle kunna döda om ni inte fick det ni ville? Idag har jag haft glassbegär, och inte ett litet begär heller..ha ha.. Låter helt sjukt, jag vet. Men jag var tvungen att springa på kiosken och inhandla Vaniljglass för en stund sedan.Chokladsås och strössel fanns redan hemma =).




Efter en sådan här varm dag är alla värda lite glass, eller hur ? =)

Nu har jag stillat dagens begär, så nu ska jag stilla mitt andra begär..
Vad det är får ni fundera på :P.


Kommentarer
Postat av: emma

så sjukt gott (:

2009-05-25 @ 19:26:33
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: christine

Vi borde ses när du är i stan! :) Tycker du ska ringa när du kommer hit. Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0