En inspirationskälla !!!

Jag var in på Make Up Store för några veckor sedan, här i Sundsvall. För att hitta någon snygg ögonskugga, som just passar för gröna ögon. Efter att ha försökt fått lite uppmärksamhet av personalen, men utan framgång, traskade jag iväg igen. Hur svårt ska det vara att få hjälp tänkte jag ?!  Sedan dess har jag struntat blankt i att gå in där, så jag får leva utan en snygg ögonskugga. Men bara några dagar efteråt hittade jag en helt underbar sida, eller rättare sagt en blogg. Den bloggen ägs av en Hår och Make-up artist, vid namn Linda....Där har jag sedan mitt tappra försök inne på MUS fått massa inspiration till olika sminkprodukter, make-uper, frisyrer osv.. Hon visar även hur du steg för steg kan lägga en snygg bas, lägga olika make-uper, få snygga ögonbryn..m.m....En helt fantastisk blogg helt enkelt.!! Så tjejer, gå genast in på hennes blogg och kolla runt, jag lovar att ni kommer besöka henne fler än en gång....
http://micromiss.blogg.se



Jag ställde Linda frågan;
" Vad ska jag använda för ögonskugga för att framhäva mina gröna ögon?"
Ögonskuggan här ovan rekomenderade hon,Silk heter den och kommer självklart från MUS.
Tack Linda !!!




Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

Åh vad söt du är =D

2009-05-25 @ 19:45:21
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0