Igår/Idag !!!!

Avslutade mitt inlägg igår med att skriva att jag skulle till min faster och farbror, men dom var icke hemma. Så jag vände på klacken och traskade tillbaka till vår stuga. Skönt med lite luft i alla fall =).  Sedan blev det middag och en bilfärd hem, för jag skulle ju jobba. Jobbet gick galant, 4 timmar är inte mycket att hurra för. Men jag fick ju sällskap, och lite klirr i kassan ;).   När jag kom hem parkerade jag mig i soffan, men kom ganska snabbt underfund med att det inte visades något bra på tv. Så vet ni vad jag gjorde, jag såg Twilight....IGEN :P. Och ja, den var lika bra den här gången också...


Idag blev det en lång sovmorgon, vaknade vid 11-tiden. Steg upp, gjorde mig en brakfrukost och nu sitter jag här och kollar runt. Inge vidare skoj, men har man inge bättre för sig så har man inte.  Planerna för dagen är att försöka städa, tvätta och plocka undan höst/vinter-kläder. Sådant som måste göras ibland med andra ord :).


Återkommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0