I´m too sexy for my duck.

"Den här veckan har varit jobbig", inte bara jag sa det idag på jobbet. Kan inte beskriva hur schleten jag är,  skulle bara vilja gömma mig och komma tillbaka nästa vecka. I hopp om att den veckan blir mycket bättre. Vet ni hur jag känner mig ?! Men i alla fall, det är tur att kollegorna håller med. Annars hade jag sökt hjälp.. ha ha.. Dagen spenderade vi ute, och onsdagar innebär "uteaktivitetsdag". Idag stod en tipsrunda på schemat, och ni kan inte föreställa er hur det är att hålla reda på massa ungar längs en gångväg. ha ha.. Jag var alldeles svettig när vi kom tillbaka till Förskolan. Tur att dom fick fika efteråt, så dom satt still en liiiten stund i alla fall :P. Eftermiddagen spenderades också ute..........


När jag kom hem fortsatt kaoset. Dom fem ligisterna som jag håller kär var här och hälsade på ( mina syskonbarn med andra ord).  Middag i omgångar, sedan lek ute. Pust och stön. Men nu har alla begett sig hemåt, och jag är nog gladast :P. Men ack så mycket jag älskar dom......


Hålla mig för skallen är det minsta jag kan göra idag.

En ipren och filmen Twilight blir det nu.....

Bye Bye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0