Hope and glory...

Alla har ni väl hört Måns Zelmerlöw´s Hope And Glory, från Melodifestivalen 2009.  Jag har länge tyckt att den har varit väldigt bra, trallvänlig och en skön danslåt. Men samtidigt låter den som alla andra låtar Måns sjungit, lite tråkigt med andra ord..... Men NU mitt herrskap har jag hittat något galet bra... LYSSNA PÅ DETTA;



Måns Zelmerlöw - Hope And Glory (Acoustic)




Inte nog med att den här versionen är tusen gånger bättre än orginalet, Måns är ju galet snygg också :).

Vad tycker ni ???


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker att den var bra, men originalet är snäppet vassare :) Akustiska Cara mia är också toppen!

2009-05-02 @ 22:49:01
URL: http://idaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0