Gröna ögat !!!

Nu är jag nyduschad och fräsch efter en lång dag i solen, plus en mumsig kycklingsallad ute på altanen i stugan. Kom hem för inte så länge sedan, och den här söndagen har då banne mig varit den bästa på väääldigt länge. Fast jag inte gjort så mycket mer än solat. Men det räcker för att göra mig nöjd =).  I stugan blev det också stek i solstolen en stund, innan min faster och farbror kom på besök. Då blev det skvaller av högsta grad kan jag säga..hehe.. Träffade en gammal lärare också från Högom. Minns ni Birgitta tjejer?! (hon har också stuga där ute).




Lekte lite med kameran där ute, ingen vidare vacker bild egentligen. Men ville bara visa mina enormt gröna ögon, visste nog inte själv att dom var såå pass gröna..Läckert !!!



Utsikt mot sjön, på vår altan.


Där uppe skymtar ni min stuga =)


Och där ser ni barnens stuga, lekstugan alltså =)


Filten åkte på när det blev lite kyligt.



Min vecka;
Måndag; Jobb 07.30-16.00.
Tisdag; Jobb 07.00-16.00. Fixa smörgåstårta.
Onsdag; Jobb 09.00-17.30. Födelsedagsfirande här hemma, visst någon som heter Mari som fyller år.
Torsdag; Ledig =)
Fredag; Ledig =)

En skön vecka ser det ut att bli =)

Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova, men jag håller ett öga på er :P



Sov gott !!!

Kommentarer
Postat av: emma

tack så mycket (: vilka underbara bilder

2009-05-17 @ 23:42:58
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: emma

tack det har jag haft (: riktigt skönt väder. hoppas du får en fin kväll nu

2009-05-18 @ 19:10:57
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: cicci

oh my god mary-loo dina ögon är awsome!!!!!

2009-05-18 @ 22:25:27
URL: http://lookatmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0