Grillfest, Rosévin och ett glatt humör =)

Kom in från solen för en stund sedan,  så nu har jag en fräsch bränna till kvällen. Tur att man snabbt blir brun =).  Pratade nyss med Märtha, och hon meddelade att hon plockar upp mig vid 18:30-tiden, sedan bär det av mot grillarna.  Känner mig galet pepp !!!!!! Kan det vara vädret tro......?!?!  

Apprå på ingenting, men vid det här laget vet ni alla säkert vem min kära granne är. Tanten på 85 bast.  Hon stannade och pratade en stund, när jag låg på uteplatsen och solade. Till min förvåning sa hon " - Jag måste ta en promenad, jag har gått upp så mycket i vikt".  Innan jag ens hann svara var hon borta... Observera att tanten nyss opererat in en pacemaker och är hela 85 år. Vilken jäkla krutgumma, sådär ska jag också vara när jag är 85 år.... En timme senare var hon tillbaka.... ha ha..


Kvällen bjuder ju på en utgång också, vilket ställe det blir har vi inte bestämt. Men Oscar eller Aveny blir det säkert...Osäker om Sundsvall ens har några fler respektabla uteställen att erbjuda (!?)...... Melody Club spelar dagen till ära på Aveny, men hur latjo låter det.... Hur det än blir mina damer och herrar så får vi säkert det galet skoj :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0