2:a maj =)

Vilken start på denna månad, vädret är inte att klaga på, och detsamma med mitt humör. Helt galet vad jag är positiv :). Ikväll blir det som sagt årets första grillfest, både jag och Märtha har laddat upp med en flaska Rotari (Rosé vin), samt reserverat två stolar utanför Özgur, där vi ska avnjuta den goda maten och smutta på vårat fantastiskt goda Rosé vin. Kan det blir bättre ?! - Nej !!!!!!

Strax ska jag gå ut, lägga mig i solstolen och fixa lite färg inför kvällen. Håller ni inte med mig om att man känner sig såå fräsch efter att man fått lite färg ?!.. 

Ha ha, jag hade nästan glömt det roliga som hände i förrgår. Gå in på Märthas blogg (länk finns till höger), där kan ni läsa om min blixtsnabba löpning, ut från butiken Wedins Skor......Vet inte om jag blev rädd eller äcklad, men något var det i alla fall, för jag bokstavligen sprang ut från affären....ha ha... sorry...


Ja jag vet, det är skittråkigt med blogginlägg utan bilder. 


Hejdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0