090504

Började jobba klockan 09. i morse.  Vaknade väldigt pigg faktiskt, om jag själv får säga det. Rätt ovanligt när det är måndagar vi pratar om =). Ha ha... Timmarna på jobbet gick undan,  men dagen har varit lugn. Endast 7 barn på avdelningen idag, så vi har myst och kunnat spendera all tid med barnen. Skönt !!

Nyss käkat middag, det blev pasta med köttbullar, ingen höjdare dock. Men vad att göra =). Nu har jag placerat mig framför tv:n,  Sverige möter Frankrike i Hockey VM.  (sverige leder med 6-3).


Vad händer ikväll då ?! - Ingen aning faktiskt,  om jag får bestämma blir det en lugn hemmakväll. Borde städa, tvätta och byta sängkläder. Men jag tror att jag ska skippa alla "måsten" idag.......


Hörs later....



Kommentarer
Postat av: amanda - foto & design

tack så hemskt mycket ! :-)

2009-05-04 @ 20:37:30
URL: http://amandaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0