44 snabba frågor =)

1. När gick du upp idag?
Klockan närmade sig 09.30.

2. Diamanter eller pärlor?

Pärlor, vita.

3. Senaste filmen du såg på bio?

Män som hatar kvinnor.

4. Favorit Tv-program?
Brottskod försvunnen och CSI

5. Vad åt du till frukost?
Ett glas blåbärssoppa.

6. Vad är ditt/dina andranamn?
Elisabeth

7. Din favoritmat?
Kyckling, helst tillagad på ett asiatiskt vis.

8. Vilken mat gillar du inte?

Pölsa och leverbiff

9. Vilken är din favorit CD för tillfället?
Lyssnar sällan på skivor, men det ska vara den nya Dance-skivan jag köpte på väg till Paris.

10. Vilken bil kör du?
Svarar som Cicci, (Mo)bilen

11. Vilken är din favorit macka?
Lingongrova med kalkon på

12. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

De som ljuger, dåliga förlorare och torrbollar som inte tål skämt.

13. Vilka är dina favorit kläder?
En mjuk och skön vardagsklänning med strumpbyxor till.

14. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?
Thailand eller Franska Rivieran

15. Favorit klädmärke?
Peak Performance eller Tiger Of Sweden, om jag måste välja. Tycker H&M funkar fint också.

16. Vart vill du dra dig tillbaka?
Till stugan på sommrarna,  såå skönt. Koppla av och känna lugnet,  bättre ställe finns det inte.

17. Favorittid på dagen?
Öh?! Vilken fråga, men jag får svara 03.00, för då sover jag som skönast.

18. Var är du född?
Sundsvalls BB

19. Vilken är din favorit sport att se på?
Fotboll eller Hockey

20. Vem tror du inte svarar på dessa frågor?

Hm, ingen aning hurru du.

21. Vem tror du svarar först?
Jill :)

22. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola såklart !!!!

23. Fotboll eller ishockey?
Nu kom vi till det där igen !! Fotboll......

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Morgonmänniska helt klart.

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nix, inte vad jag kan komma på.

27. Vad ville du bli när du var liten?
IT-Konsult.

28. Bästa barndomsminnet?

Finns sååå många, så jag väljer att inte berätta !!!! Min barndom har massa underbara minnen som jag aldrig någonsin kommer att glömma.

29. Varit i Afrika?
Nix pix

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ha Ha, ja faktiskt.

31. Varit med om en bilolycka?

Nej !!! *Peppar peppar*

32. Favoritdag i veckan?

Onsdag eller fredag.

33. Favoritblomma?
Orkidéer och Liljekonvaljer.

34. Favorit snabbmatsrestaurang?
Gonzalos (tror det stavas så) dem serverar en grym kycklingsallad.

35. Äger du en cykel?
Yes, en blå :)

36. Vem fick du senaste mailet ifrån?
Min svåger Markus.

37. I vilken affär skulle du helst vilja utöka ditt kreditkort?
MQ eller Scorett

38. Läggdags?
Om en vila på någon timme räknas, så, Ja !!!!!

39. Vems svar är du mest nyfiken på?
Har ju inte ens bestämt vilka jag ska utmana, så lugna ner dig ett kilo =)

40. Senaste personen du delade en middag med?
Arbetskamraterna på dygnetrunt förskolan (potatisbullar)

41. Vad sysslar du med just nu?
Jag svarar på massa dumma frågor för tillfället, sedan ska jag lägga mig och vila en stund. För nu är all energi slut..igen !!!!..

42. Favoritfärg?
Rött och svart

43. Hur många tatueringar?
Inga.

44. Hur många utmanar du?
Caroline, Jill, Elin och Erika :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0