Waynes!!!

God kväll mina kära =). Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag ?!. - Åååh vad jag älskar solen !!! Mötte upp Marie som sagt, nere på stan. Jag käkade en smörgås och drack en cola light, medan hon drack en Ice Latté. Surrade en stund innan vi gick in i några butiker och kikade, det blev en glitter eyeliner och en ögonskugga från Make Up Store för min del. När den lilla shoppingrundan var över begav sig Marie hemåt, och jag mötte upp Märtha. Vi tog varsin Ice Chai Latté på Waynes, surrade massa skit och njöt av kvällssolen innan det var dags för mig att åka hem. Jag är verkligen helt död, tror det är för all sol. Nu ska jag plocka undan lite här hemma, det åker ju fram en hel del när man har tre ligister på besök :P. Sedan blir det sängen, och de med basta.



Ögonskugga (penny lane) 75:- (den var på rea)
Glitter eyeliner (frosty) 155:-

See ya / M

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Va äre sant :O du är den enda jag vet som är det :D men vad synd, jordgubbar som är så himla gott :(

2009-06-24 @ 21:50:42
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Mumsigt då! Har aldrig ätit sushi, är det gott ? :D

2009-06-24 @ 22:16:06
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: hahaa ja :D men, hur blir det när du äter jordgubbar? vad får du för reaktion? :O

2009-06-24 @ 22:46:46
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack vad glad jag blir :) Åhh, den där ögonskuggan har jag och den är så fin !!

2009-06-25 @ 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0