Sthlm i bilder....


Bläckfisken i sikte, galet yr blev jag också..


Får se när man vågar åka den där höga saken....


Emma och Jenny, tar en paus mellan alla karuseller..


...Likaså gör Jos


Hade åkt den om jag inte skulle bli så yr av allt som snurrar....


Favoriten...Gött !! =)


Badet vid Årstaviken.. Ser galet härligt ut...


Årstaviken.. Mys på bryggan med Christine och Cicci..


Märthas ryysligt goda biffar, och min ryysligt gosa potatisgratäng..
Ni får receptet vid ett senare tillfälle.,..


Haha.. Det här var de fulaste jag sett.. Flärpen visar hur mycket vin
man druckit..haha..


Morgonsol..Är det inte vackert så säg :P


Haha..Ser ni Pippi Långstrump som ligger och sover på bänken??


Toook...


En snygging, som jag fick sitta bredvid i bilen.
(Edvin)

Sådär, då är alla nöjda och glada hoppas jag =)



Har några fler bilder på Facebook, om någon skulle vara intresserad.

Det blev en del shopping i huvudstaden också, men bilder på detta får ni senare.. Det mesta ligger i tvätten nämligen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0