Söndag !!!

Jag är helt dagvild, hade knappt koll på att det var söndag idag. Men så är fallet tydligen =).Semestern ställer till det...Jag somnade likt ett ovaggat barn igår.Shit vad jag har sovit skönt.. Fick ett sms av Gabriella inatt, där stod det; "Hej vännen! Det blir nog stranden lite senare i morgon. På väg hem nu, men ringer dig i morgon! Natti Natti! Puss"  Då var klockan 03:29, den slarvern var ut och härjade igår med andra ord. =). Igår på stranden sa hon nämligen "Ne, jag är inte alls sugen på att festa ikväll" haha..  Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska ringa, kom igen tjejen.VAKNA, jag vill till stranden !!!!!!!!!!!!! Vad hittar ni på idag ?! 


Oj nu måste jag skynda mig Gabriella hörde av sig nu =)


På återseende../ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0