Midsommarhelgen !!!

Nu kommer det, så håll i er. Midsommaren har precis lämnat oss,  och vi alla har nog delade meningar om detta. Men huvudsaken är att man har haft trevligt, och njutit av värmen som i alla fall hittade hit i helgen. Min midsommarhelg kommer jag sent glömma =).....Hur hade ni det ?!

Fredag 19:e Juni.
Dagen började hemma hos mig, där jag gjorde mig iordning och laddade för en lång dag/natt. Vid 14-tiden kom Gabriella och hämtade upp mig, vi stannade till på City Gross för att inhandla midsommarmaten. Sedan åkte vi hem till Gabriella, åt glass med jorgubbar och drack en kopp kaffe, med hennes föräldrar. Som sedan skjutsade ner oss till Jonas, vid 16-tiden. Där 25års/midsommarfesten höll till.  Det blev en tipsrunda, mingel och några öl innan det var dags för middagen. Under middagen blev det snapsvisor, samt lite presentöppning för födelsedagsbarnet Jonas. Efter middagen blev det lekar, Så Ska Det Låta, Scoutfylla och den där leken då man ska föra över ett spelkort med munnen. (vad nu den leken heter vet jag inte). För vår del gick inte lekarna något vidare, men vad gör väl det =). Efter lekarna blev det mer mingel, och för vår del det sista vi gjorde hos Jonas. För vid 21:30-tiden tackade jag och Gabriella för oss, och åkte vidare mot nästa fest vi blivit bjudna till. Hemma hos Frans, där var det fullt ös redan när vi kom. Så det var bara att haka på. Men det är något jag och Gabriella fixade galant :). Midsommarfirandet fortsatte med dans, mingel, skratt, öl, öl, öl, lite tok och tillslut en kylig promenad hemåt. (vi lyckades dock fixa skjuts, tack Mathias). En trevlig midsommarafton, som jag sent kommer glömma. Tack !! Ett speciellt Tack till dig Gabriella !!! Helgens Citat;" Fan vad vi har det bra"













Lördag 20:e Juni.
Både jag och Gabriella vaknade vid sisådär 13.30-tiden, och båda mådde förvånadsvärt bra.Hurra. Efter någon timme i solen, samt en stund vid tv:n och "Made" (vårat favoritprogram efter den här helgen), gjorde vi oss iordning för ännu en kväll med massa äventyr. En grymt god middag, kinesisk pyttipanna, serverades först. Vid 21-tiden fick vi skjuts ner till Vindhem där jag, Gabriella och Vickis tog några öl. Innan några kom och bjöd med oss på fest, även denna kväll, hemma hos Frans. Vi blev hämtat av en båt, sedan brummade vi dit. Och kvällen fortsatte i samma tema som kvällen innan. Med öl, dans och ännu en sen/tidig hemgång vid 06-tiden. En lite kortare men dock lika trevlig dag som midsommarafton.. Tack gänget =).














Söndag 21:a Juni.
Vaknade vid 14-tiden och var helt mörbultad, eller rättare sagt bakfull. Men fan vad skoj jag har haft det tänkte jag, så det gjorde inte så mycket att jag mådde dåligt. :P. Stegade upp och kollade på "Made", som numer är mitt och Gabriellas favoritprogram.haha. Sedan blev det stek i solen ett par timmar innan jag begav mig hemåt. Fan vad vi har det bra. Tack än en gång för en grym helg Gabriella =).





Detta inlägg kom bättre sent än aldrig i alla fall =)







Kommentarer
Postat av: OLESSIA

söta ni två flickor är på bilderna :D

2009-06-23 @ 19:55:15
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: Maado

Så känner jag också just nu, jag och pojkvännen sprar ändå pengar för att res så det funkar.



Snygga glasögon!

2009-06-23 @ 20:57:37
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: Jos

Vilken fantastisk helg ni verkar ha haft mina kära vänner! Och lika snygga som alltid är ni också. :D

Snart kommer jag hem till norrland och då vill jag också vara med och leka!

Miss you, hälsningar från oss alla i Oman :)

PUSS

2009-06-23 @ 21:32:47
URL: http://muscat.blogg.se/
Postat av: Maado

Just nu lutar det åt asien hållet men vi är inte säkra ännu. Det kan ju hända att vi tar bartenderjobb och drar iväg till australien också

2009-06-23 @ 21:58:13
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: Cute Designs

Vill du ha en ny blogglayout? Titta gärna in i vår blogg. :) Nu kan du även fråga om en layout efter ditt egna önskemål!

2009-06-24 @ 00:17:13
URL: http://cutedesigns.blogg.se/
Postat av: Natalie

Han längst till vänster ser ju nästan ut som john mayer! :D

2009-06-24 @ 10:07:19
URL: http://www.natalieeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0