Lördag !!

God Morgon allihop !!!
Vad skönt det kan vara att få sova tills man vaknar av sig själv, helt gudomligt. Jag sover aldrig länge i och för sig, men ändå.  Igår kväll kom Anna, Nina och Gabriella hit, väldigt trevligt att träffa er alla. Vi satt här hemma och surrade ett par timmar, klockan närmade sig 23.00 när Anna och Nina åkte hem,  medan jag och Gabriella tog en sväng på stan. Måste ju hålla koll på alla festande studenter. I regnet.  Vi klev först in på Svenssons, men gick snabbt därifrån. Bishops och Irish fick ett besök också, himla skoj det är att kolla på fulla människor =) haha... Vid 01-tiden tog vi volvon och gasade hem.. Sedan blev det raka vägen i säng. Tack för en trevlig kväll tjejer, men bättre ska vi få det i kväll =).

Frukost och en dusch står längst upp på listan. Sedan ska jag göra mig iordning, för att åka till syster mellan på födelsedagsgrillning, med familj och släkt. Jennie fyller nämligen år idag !!!! Efter middagen hos syster ska jag snabbt hem, för att ta emot dom Nina, Anna och Gabriella. Det vankas fest förstår ni..=). Det var riktigt länge sedan jag var ut här i Sundsvall nu, så det ska faktiskt bli riktigt roligt.

- Köpa present
-Hämta ut klockan (som återigen har varit på lagning)
- Köpa tilltugg till förfesten

Några punkter jag ska hinna med innan jag åker till syster, så det är bäst jag sätter igång =).

Hej svejs / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0