Kvällen..

Jag har nyss sett Sommarkrysset, men måste säga att det inte var lika bra som förra året. Tror jag vet varför, Carolina Gynning är skälet.. Berg sköter sig i alla fall.. Men men, nog om det..Tittade ni ?! Undra om man ska lägga sig och sova kanske, jag är helt mörbultad. Man skulle nästan kunna tro att jag druckit alkohol i en veckas tid, men så är icke fallet.sicken tur. Men jag är helt slut !!!!! I morgon blir det en vända till Tranviken igen, med Gabriella. Sedan blir det några dagar ledigt från solen för min del, känns som om det kan behövas. Gatufesten (Sundsvalls stadsfest) drar ju igång till veckan också, så det lär bli fullt upp ändå. Det ska bli galet roligt, hoppas det blir bra väder bara !! Shit, nu har två veckor av min semester gått, och tiden bara flyger förbi. Snart är jag tillbaka till allt som har med rutiner att göra, men men. Jag har två veckor till att njuta av, så nu ska vi inte prata jobb =).  Vad gör ni ikväll då?!





Trötta jag ska nog pysa till sängen nu. God Natt !!!

/ M

Kommentarer
Postat av: Minaya

Kikar in och säger hej! :-)Hoppas du får en bra dag!



/Minaya

2009-06-28 @ 00:27:40
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0