Idag !!!

Så där, då var man redo för dagen. En fika med Marie är planerad, nere på stan. Annars är jag öppen för förslag (?!).
Eftersom jag hade gott om tid att göra mig iordning idag, så passade jag på att lära mig att göra lockar med plattången. Nej, jag har inte kunnat förut !!! Men idag lärde jag mig, och det var faktiskt ingen svår match. Resultatet blev förvånadsvärt bra, för att vara första gången =). Kolla här;






Saker som händer de följande dagarna/veckorna;
Idag; Fika med Marie
Fredag; 25års/Midsommarfest hos Jonas
29/6-4/7; Sundsvalls Gatufest

Har tänkt försöka ta en sista minuten någon gång i sommar också, om ekonomin tillåter det.
Någon som hänger med ??


Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Härligt :) JA tack detsamma, ha jätte bra dag! :)

2009-06-15 @ 14:13:47
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0