Bergafjärden !!

Jag, Madelene, Elise, Alvin och Ida har haft en helt fantastisk dag på stranden. Kom dit vid 11.30-tiden och nu har jag precis landat hemma. Jag tog faktiskt ett premiärdopp i havet idag,  det var lite kallt men ack så uppfriskande. Barnen byggde sandslott efter sandslott, medan jag och Madelene satt med ett vakande öga över dom och njöt i solen, på varsinn handduk.  Så härligt att vara där ute, vid havet. Jag och familjen hade ofta vår husvagn ståendes där på sommrarna så det var nostalgi för både mig och syrran. Mysigt !!! När vi kände oss nöjda bjöd jag gänget på en glass, och sedan gasade vi hemåt. Ska följa med Märtha på ett möte vid 19:30-tiden, så nu tänkte jag passa på att ta en powernap. Sola, bada och bygga sandslott gör en helt slutkörd :).



Elise springer ut i vattnet, " Åh jag vill bada"....



Söta Ida tyckte också om att vara på stranden....


...men tillslut somnade hon som en stock på handduken.
Ser det inte mysigt ut så säg =)


Jag fick också vara med, det var ju niiice :P.


Alvin ville komma och lägga sig bredvid mig och mysa en stund, "Åh vad jag
mår gott Mimmi. Kan vi inte åka hit i morgon också, då skulle jag vilja slå
mig ner på samma plats på stranden, som idag"
  Mysig grabb, eller hur ?! =)

När vi åkte hem frågade Elise, "Mamma, hur mycket kostar en husvagn?
Jag tror att vi måste köpa en, för jag vill bo här ute".
Någon som haft en underbar dag tror jag =).

Hörs later.. / M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0