090616

God Morgon på er !!! Sovit gott eller ?!. - Jag har sovit som en ja, jag vet inte vad. Dåligt med andra ord !!! Snurrat runt och inte alls kunnat sova, mellan 02-03 låg jag och hade fjortisdisco med mobilen. Gick igenom alla ringsignaler, som tur är är dom flesta ringsignalerna väldigt bra låtar. Istället för en massa pipande martyr. haha, roligt nöje mitt i natten. Eller hur ? =) Somnade väl om där efter 03-tiden någon gång, och nu har jag vaknat till igen. Blev väckt av mobilen som ringde, typiskt !!! Men, så här i efterhand gör det ingenting faktiskt. Det var Josefine som ringde och önskade mig en bra sommar osv. Hon och kära pojkvännen Rikard reser till Oman (muscat) idag, för att hälsa på Josefines kära far som jobbar där. Dom blir borta i en månad. Planet landar i morgon klockan 08.00, svensk tid. (självklart är det mellanlandningar). Men usch vilken lång resa !! Jag önskar av hela mitt hjärta att resan går bra, samt att dom får en underbar vistelse där nere... Ta hand om er !! ♥♥  Mina vänner, som känner Josefine och Rikard !!! Om ni inte redan visste så har dom startat en blogg, som man kan följa under deras resa. Ni hittar dom på www.muscat.blogg.se 



Hoppas det är ok att jag la in en bild på er båda....=)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Kan det bero på att du sov så gott som hela söndagen att du inte lyckades somna inatt? ;)

2009-06-16 @ 12:17:17
URL: http://gabbjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0