090604

Hade sovmorgon i morse, började inte förrän klockan 09.30. Men det blev inget av med den, sovmorgonen alltså!! Vid 07-tiden vaknade jag av att en helikopter flög ovanför vårat hus. (bor bredvid sjukhuset, varpå helikoptrarna lyfter precis bredvid vårat hus).  Detta är ju typiskt, när man för en gångs skull har sovmorgon, men men. Förmiddagen på jobbet var ju snabbt överstökad, men eftermiddagen var ett rent helvete. Varför orkar jag inte gå in på !!!! Slutade vid 16.00, då småsprang jag hem. Orkade helt enkelt inte vara i närheten av jobbet. Hade bestämt redan igår att jag skulle åka ner på Två Bleka Kompisar, och sola. Så det gjorde jag, och nu känner jag mig brun och fräsch.  Middagen har intagits, och det blev sallad, made by Mari.. Gott !!!!  Nu har jag tänkt slänga mig i soffan och titta lite tv, undrar dock om det visas något bra. Förslag någon ???


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0