Vad sa du ??

Hejsan hoppsan på er !!! Läget under kontroll får jag hoppas ?! Här är det utmärkt, sitter hos Jennie och Markus (syster och svåger) och passar Elsa medan dom är på bio. Edvin, lillborsan till Elsa blev "mormorsjuk", så han skjutsade dom ut till stugan. (mormor är favoriten nämligen). Jag har precis lagt Elsa, så nu sover hon så sött. Vilken helt underbar liten tjej hon är, jag blir alldeles varm i hjärtat när jag får rå om mina syskonbarn !!!  Vi har pysslat lite, kikat lite tv och käkat kvällsfika. =). Myspys !! Innan var jag på stan med Josefine, Gabriella och Elin. Vi käkade på Waynes och surrade massa skit i drygt 2 timmar,  eller ja, lite seriösa saker pratade vi också om men sedan spårade det ur helt. Vad sa du ?? haha. Folk runt omkring oss måste trott att vi hade något fel...Men det bjuder vi på ;).  Nu ska jag fixa och trixa lite här, hörs och ses.. / M


Kommentarer
Postat av: Leia

Kul med stan. Alla verkar ha varit på stan igår mer eller mindre. =)

2009-07-29 @ 10:13:02
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0