Juniskär!!














Jag har nyss kommit hem, efter en jättemysig kväll med min vän Gabriella. Tack vännen !! Vi möttes upp på stan, kikade in i några butiker innan vi slog oss ner på Coffe House och åt varsinn sallad. Jättegott !! Efter någon timme på rumpan och efter massa skratt gick vi in på Bik Cubus, eller vad kallade du det för Gabriella ?? Vi gick in på Cubus i alla fall..haha. Jag gjorde några ärenden och sedan promenerade vi till bilen som stod parkerad nere vid hamnen, men ingen av oss var riktigt nöjda ändå. Så vi bestämde oss för att ta en sväng ut till Juniskär, för att kolla läget på resturangen där. En cola light och lite surr senare gasade vi hem. Nu har jag precis sett slutet på Allsång På Skansen, så vad händer nu då ?!  Följa firandet av vår Kronprinsessa kanske ?!. Bye / M

(bilderna är tagna ute i Juniskär)

Kommentarer
Postat av: emma

så härligt (: finfina bilder också. jag är sjuk idag så är hemma och tycker synd om mig själv haha

2009-07-14 @ 22:10:14
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: emma

haha ja det ska man! hoppas du har en fin kväll nu

2009-07-14 @ 22:57:36
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0