Minnen.


Den här påminner mig om en viss person..Underbar låt...


Lillsved säger jag bara.. Ett år av kärlek, och massa nya vänner. Jag kan fortfarande komma på mig själv när jag sitter och tänker tillbaka på den tiden. Nästan så att jag får tårar i ögonen ibland..Helt fantastiskt..


Den här låten skriker det Märtha om..=). Jag kommer alltid komma ihåg när vi var uppe i Åre och hade den här låten på repeat hela kvällen. Tills folket på förfesten blev helt galna..haha.. Men den är grym..Eller hur ? =)


Lillsved igen måste jag säga. När vi hoppade runt och skakade rumpa på Camillas gympapass. Vilka minnen !!!


Du och jag Paula, i Turkiet. Kommer du ihåg ?? =).haha. Den här låten skulle vi av någon konstig anledning lyssna på varje dag/natt. Men fan vad vi stekte..haha ;)


Låtlistan kan göras lång, nästan all musik man lyssnar på har ju något man förknippar just den musiken till.
Vissa låtar får verkligen en viss plats i hjärtat. 
Har ni några låtar som ni förknippar med några minnen ?!
Dela gärna med er =).

Kommentarer
Postat av: angelica

musik är faktiskt jätte lätt att koppla ihop med minnen

2009-07-19 @ 06:41:46
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Paula

Destination unknown tjugo i tolv och kvart över två varje natt när jag jobbade på nattklubb.



2009-07-19 @ 10:08:04
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: emma

har du haft en bra helg nu? (:

2009-07-19 @ 11:51:31
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0