Tillbaka till vardagen !!

Sitter just nu på jobbet och kikar på Friidrotten på kanal 4. Rätt roande faktiskt =). Speciellt när man sitter här alldeles ensam. På jobbet.. Började klockan åtta, och barnen sov redan när jag anlände. Lätta cash med andra ord, eftersom jag slutar 07:30 i morgon. Men det är segt som fan att jobba natt. Hurrni, strunta i att jobba natt om ni kan.. Jag åkte till syster förut ändå, kände mig sjukt rastlös där hemma. Båda mina kusiner och min andra syster Jennie, med familjer var där. Huset fullt =). En trerätters middag serverades, och jag är sjuuukt mätt fortfarande kan jag säga. Till förrätt blev det en liten toast med färska räkor på,  grillade kycklingfileér/fläskfileér, klyftpotatis/färskpotatis, två kalla hemmagjorda såser och en stor sallad blev varmrätten. Till efterrätt blev det jordubbar och glass. Nu förstår ni kanske varför jag är proppmätt.. Nu ett par timmar framöver blir det massa tv-tittande och lite koll på nätet, tur att jag har en laptop som jag lätt kan ta med. Vad gör ni en fredag som denna ?!.  Nu ska jag slå upp lite Pepsi Max och mumsa på lite popcorn. Fredagsmys måste man ha =). Tja / M

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

åh vi har packat flyttlådor..ska flytta om 18 dagar :P

2009-07-10 @ 23:28:45
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ja vi flyttar kanske 10 mil bara :P

2009-07-11 @ 00:27:41
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Beatrice

fin blogg

2009-07-11 @ 10:34:41
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0