Sista dagen !!

Sjukt roligt ju !!!  Jag och Gabriella kom hem vid 03.30, efter en kort bussresa. Förfesten här hemma var mycket trevlig, jag, Gabriella, Märtha och Michaela käkade en supergod tacogratäng innan vi gick in på alkoholen. Caroline kom också förbi, vilket var hur trevligt som hellst eftersom jag inte har träffat henne på flera månader. Efter en lugn men väldigt trevlig förfest fick vi skjuts ner till stan, av Matilda och Elin som kom hit en sväng. Tack !!!  Väl inne på området blev det några glas vin i Daltons Tältet. Sedan försvann alla åt varsitt håll, haha. Blir ju ofta så om man är ett par stycken, man stannar och surrar med bekanta och sedan när man ska återgå till gänget är alla utspridda. Men men..Jag hade en grym kväll i alla fall, och jag hoppas att det blir lika bra i kväll. Det är ändå sista kvällen, så trycker vi gasen i botten =).

Bilder kommer senare, måste göra mig i ordning..../ M


Kommentarer
Postat av: CHRJ

hej hopp! du var en av dom så gjorde att jag blev veckans blogg i den senaste tävlingen, nu har jag blivit nominerad i en till tävling och det skulle vara jättesnällt om du ville rösta igen! jag är nummer 1! http://natalieholm.blogg.se/2009/july/tavling-veckans-blogg.html#comment :)

2009-07-04 @ 16:58:25
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en söndag som denna? Ha det bäst! Ska vi lägga till på Bloglovin? :-)

2009-07-05 @ 13:36:18
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0