Orka !!

Hej på er !!! Dåligt med uppdateringar idag, men jag har varit hos min äldsta syster sedan klockan 10.00 i morse. Och jag är fortfarande kvar, blir nog så att jag stannar här på middag också. Finns annat viktigt att göra, än att blogga menar jag..hehe.. Men i alla fall, jag och Ida har varit ute och lekt hela dagen. Medan Madelene och Fredrik rensat förrådet, på massa skrot som dom fick med sig från sthlm. Det var på tiden kan jag säga :P. Elise och Alvin är hos deras farmor. Nu tänkte jag ta en tidning och lägga mig i soffan och läsa, kan behövas en paus från allt lekande.. Men ja, vi hörs senare..


// M

Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

sv det är ju skönt att inte göra ngt alls de med :)

2009-07-08 @ 18:53:08
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: Marita

Bor du i närheten utav gävle?

2009-07-09 @ 13:00:22
URL: http://frisortips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0