Jeffery West !!

Här kommer inlägget Märtha =). 
Jag  börjar ju undra om jag är frisk eller om jag bara är dum i huvudet.haha. Men, igår kväll när jag och Märtha satt och pratade på msn, i typ sådär 2.5 timme kom vi in på boats. Boats till killar alltså. Som mina kära vänner redan vet så är både jag och Märtha sjukt svaga för killar med boats. Ja jag vet, vi är knäpp.haha. Men i alla fall, vi skulle ärligt talat kunna köpa ett par och ställa på en hylla hemma. patetiskt. Varför finns det snyggare killskor än tjejskor?!  Jeffery West är helt klart ett favoritmärke, och Märtha slängde några favoriter till mig i går. Så jag måste visa er,  för jag vill höra era kommentarer också. För håll med mig, detta är väl sjuuukt manligt ?!;








Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

Tack så mycket :D

2009-07-07 @ 20:50:44
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0