Husmor.

Galet vad jag har varit effektiv. Jag gjorde en lista förut på vad jag skulle göra, och nu är allt förkryssat förutom packningen och min dusch, som jag tänkte ta tag i lite senare. Jag har torkat damm i hela lägenheten, dammsugit, gått ut med sopor och tomglas, bäddat rent i sängen, tvättat fyra maskiner, hängt tvätten, strykit kläder, lagat mat, gjort rent badrummet och putsat två par skor..pust och stön..Tror att jag fick med allt :). Visst är jag duktig, lite i alla fall ?!. Nu har jag precis avnjutit en god middag, som idag bestod utav kassler och ris, till det blev det en god sallad. Festade till det med en kall öl också, jag tyckte nämligen att jag var värd en sådan idag. Jag måste faktiskt påstå att jag tycker om att städa....bara det finns bra musik i bakgrunden så är det mesta roligt.. Eller hur ?! Jag ska fortsätta här nu, men vi hörs senare... / M

Kommentarer
Postat av: emma

så flitig du är idag (: önskar att jag vore lika flitig haha

2009-07-22 @ 18:48:37
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Paula

dutti du!

2009-07-22 @ 20:39:03
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0