Gatufesten !!

Varför lyckas alltid någon ringa och väcka mig när jag behöver sömn som mest?!. Men i alla fall, nu är jag vaken och jag vågar inte ens känna efter hur jag mår. Förfesten här hemma igår blev lyckad,  vi spelade musik för hela Granloholm och fläcktade våra pannor med varsitt reklamblad. haha. Det går inte att beskriva med ord hur varmt det var. Vi tog en taxi ner till stan vid 21.45, spatserade direkt in i Daltons Tältet och mötte upp Anna och có.(dom jag skulle på förfest med egentligen). Skulle ju träffa Märtha och Michaela igen, men ringa någon under Gatufesten kunde man ju tydligen glömma. Helt omöjligt att komma fram. =(.  Kvällen gick och jag lyckades även tappa bort Anna och hennes sällskap, haha. bra jobbat !! Men jag hade en rolig kväll ändå..Tog en taxi hem vid 02-tiden, och jag slocknade nog innan jag ens la huvudet på huvudkudden. Tydligen är det en snäll själ som gett mig en ros också, som jag fint har ställt i ett ölglas här hemma. (med vatten i). Ännu en grym kväll är förbi,  och jag hoppas på detsamma ikväll.

Det blir förfest här ikväll också. Så nu ska jag plocka undan lite, och sedan ta en powernap innan festen drar igång igen. Fattar inte hur jag orkar...

Paula, jag ska se hur jag kan lösa kvällens uppdrag =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0