.....

Hej och hå !!! Allt under kontroll folket ?! -  Själv är jag på väg att återfinna livsgnistan igen..haha. Jag har precis kommit hem, efter att ha jobbat sista natten. Så nu kör vi igen =).,Känner mig genast mycket gladare.. Idag var det ju en liite mindre släktträff på schemat, men det blev inget av med den. Tyvärr !! Vi sköt upp den till en annan dag, pga sjukdom och för dåligt väder. Kanske bäst ändå, för då hinner jag ta en vända på stan eller på Birsta. Hör att mina shoppingnerver skriker =).  På torsdag bär det av till Dalarna, närmare bestämt till Orsa. Hela familjen ska åka, så det lär bli full fart. Paula, jag har inte glömt bort dig. Jag kommer självklart och hälsar på :). Men du, tror du att det går några bussar mellan Orsa och Falun ??..  Nogpratat om det, nu ska jag fixa frukost och sedan ringa skistar. Återkommer senare... Tjohej/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0