Då var det action igen !!

Nu har jag vaknat till liv igen, efter 1,5 timmes vila i soffan. Känns sådär att behöva packa ihop min jobba-natten-väska och spatsera iväg till jobbet om cirka 1 timme. Men vad att göra, jag får ju cash i alla fall. Innan jag somnade i soffan hivade jag mina gamla sängkläder och bäddade rent,  jag vill lägga mig i en ren och fräsch säng i morgon när jag kommer hem. Finns det något härligare egentligen ?!. Bläää. jag vill inte. Jag tror att jag ska springa på kiosken innan jag börjar jobba också, måste ha något att gotta mig med i kväll när jag sitter där i min underbara fotölj på jobbet. Det är jag väl värd ?!. Det finns något gott med den här natten också faktiskt, i morgon när jag slutar är jag ledig fram till på torsdag nämligen. ( men det jag inte vill veta eller höra något prat om är, - jag jobbar hela nästa helg också). Ne folket, nu måst jag pysa. Men vi hörs säkert senare, jag har ju som sagt datorn med mig.. Puss / M


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag?

2009-07-13 @ 15:25:56
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: JOANNA

sjukt härligt när man precis bytt lakan isängen!

2009-07-14 @ 09:56:56
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0