Barnkalas Vs Jobb !!

Varken Jag eller Ni behöver fundera länga på hur den matchen, mellan Barnkalaset och Jobbet slutade, barnkalaset vann överlägset. Jobbet spelade en förjävlig match och fick 11 röda kort. JIPPI !!!!! Som ni förstår, jag är inte det minsta sugen på att jobba i helgen. Jag vill umgås med mina vänner, och göra en massa skoj i stället. Det är ju faktiskt bara sommar en gång. Men då kommer väl någon vis person in i bilden och säger, - Men Mari, tänk på pengarna du tjänar och vilken underbar semester du har att blicka tillbaka på. Skit på dig, jag tänker inte lyssna. Dagens frukost är i alla fall uppäten, och idag fick jag den faktiskt serverad. Mamma är nämligen hemma. Nu är det väl tänkt att jag ska göra mig iordning för att gå på barnkalas, vid 14:30. Men jag känner mig alldeles för trött för att ens orka resa mig ur soffan, jag som människa har nog blivit helt beng efter alla sena nätter. haha. Kul liv man lever. Det värsta med allt är faktiskt att solen skiner, och det har den gjort i snart tre dagar. Har jag tagit del utav den eller ??! NEJ!!! För jag har ett jobb jag måste sköta på helgerna, så jag måste sova halva dagarna för att ens orka hålla mig vaken till efter midnatt..fuck..Jag är inte alls irriterad om ni undrar...  Nu ska jag sätta på mig den allra finaste klänningen jag äger...


Kommentarer
Postat av: emma

tack för det (: hoppas du också får en fin dag!

2009-07-17 @ 14:40:10
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Paula

åt du tårta då?

2009-07-17 @ 23:11:35
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: caroline

hej :) ska vi läsa varandras bloggar? (: Jag har lagt till dig iaf. Jätte fin blogg! :) puss, (alltidcarolinis.blogg.se)

2009-07-17 @ 23:25:35
Postat av: laila

Jag tycker att snygga personer är mer framgångsrika, vad tycker du? :) ♥

2009-07-18 @ 01:09:12
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: sannie

Om du fick bestämma för en dag, vad skulle du göra då? :)

2009-07-18 @ 11:29:45
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0