Är det idag man ska må dåligt eller ?!

Tydligen !!! Jag skyller på värmen..haha. Mår helt okej i och för sig, men med lite Pepsi Max och en banan är jag med i matchen igen =). Hur hade ni det igår!?! Jag och tjejerna hade de grymt, Märtha försvann vid sisådär 23-tiden, vilket var tråkigt...Vart hon tog vägen vet jag inte.?!?!.. Så jag och Marie körde ett eget race, galet vad mycket folk det var igår, grym musik också. Me like !!! Vi satt här hemma hos mig först som sagt, plockade och åt utav min och Märthas "plockbricka" medan vi drack vin/rosé på balkongen, i värmen. Vid 21-tiden tog vi en taxi ner till stan, där vi direkt kastade oss på en kall cider. Svetten lackades.. Vid 00.30 när jag och Marie besökt alla öltält några gånger spatserade vi in på Olearys, och tog varsinn godnatt-cider :P.  Mums !!  Idag får vi se hur det blir, ska höra med lite folk angående förfester och så annars kan det tänkas bli en lugn kväll, hemma. Nu blir det en banan..bye..


Paula, jag fixade mitt uppdrag igår ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0