090710

God morgon för min del, och kanske God eftermiddag för er del =). Allt bra ?!. Jag har nyligen vaknat, och ja jag vet, det är galet att sova så här länge. Jag hatar det.. Men jag måste vända på dygnet, eftersom jag ska jobba natt hela helgen. Jag är den personen som brukar kunna lägga mig vid 22-tiden och vakna vid 08-tiden, och då vara nöjd i vanliga fall. Men nu är fallet annorlunda mina kära vänner... Syster ringde nyss och frågade om jag skulle komma dit, mina kusiner med familjer var nämligen och hälsade på. Men ja jag vet inte, känns som att jag kommer få åka dit och vända mer eller mindre. Hade varit mycket trevligt dock..Jag blir nog hemma, ska koppla av och ladda inför jobbet i stället. Har ni också lika surt väder som vi har här uppe i norr ?!.  Nu ska jag ta en dusch, och sedan ska mitt nya nagellack få åka på. =).

Ha en bra dag.. / M

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

`Jo det är bara bra med mig. Händer hos dig då ?

2009-07-10 @ 13:57:21
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Randy

Jättetråkigt väder här i Stockholm!

2009-07-10 @ 17:33:50
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0