Mina lördagsplaner gick åt pipsvängen...

   

   

      

Då var dagen på Birsta City avklarad, och vi hade det jättetrevligt !! Eller hur Elin? :) Som ni ser fick jag med mig en blå tröja från Gina Tricot.(149:-) En perfekt vardagströja. Jag fick också med mig en liten väska (eller vad jag ska kalla den för) från Indiska. (19,50:-) Där kommer digitalkameran få bo. Godispåsen låg i brevlådan när jag kom hem, och jag antar eller rättare sagt jag vet att grannen har lämnat den där. Gullig granne jag har, som köper lördagsgodis till mig ;).  

En tråkig nyhet är att jag inte behöver jobba inatt !! Okej, det är jätteskönt !!! Då får jag en helledig helg. Men jag blir samtidigt vansinnig, jag har ett liv bredvid jobbet också. Och säg mig, vem har inte planer för en lördagskväll i vanliga fall?! Jag brukar ha det i alla fall, och detsamma denna helg. Men eftersom jag skulle jobba så strök jag ett streck över min då planerade lördagskväll. Men NU går allt åt pipsvängen !!!!!!!!!!!!!!!! Vad ska jag nu hitta på???


Kommentarer
Postat av: Katja

godis :) var jobbar du?

2009-01-31 @ 17:17:51
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: FEBB

Ja, haha somrigt och somrigt, sov ju i det så :P Men tack så mkt! :) ja det har jag , hoppas du också haft det!

2009-01-31 @ 17:25:34
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

finfin tröja :)

2009-01-31 @ 19:29:15
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0