Stockholm i morgon !!

Efter ett hemma-spa, med peeling, nagellacksmålning, färgning av håret, brun utan sol och en nybäddad säng är jag redo för att bege mig till Stockholm i morgon :). (jag har hunnit packa väskan också)  Kvällen har varit riktigt lugn !!!!

Stockholm var det ja, och jag har fått två nya ledtrådar :). Men jag har fortfarande ingen aning om vad som komma skall... (i alla fall inte under lördagen). Antingen är det jättesvåra ledtrådar, eller är det jag som är dum i huvudet som fattar nada...ha ha.. Vad tror ni ?? :P    Ledtråd 1; " På lördag ska vi göra något du (jag) har pratat om ett par gånger, som du hemskt gärna skulle vilja göra".... - Jag försöker så gott det går att komma på vad jag har sagt att jag vill göra, men kommer inte på något..Hm.!?   Ledtråd 2; " Underhållning kan vara medräknat i helgens planer".   (dessa två ledtrådar gäller lördagen). I morgon VET jag dock att vi ska träffa P´s bror och hans flickvän, för att gå ut och äta tillsammans. Men Vart middag blir har jag inte heller någon aning om.. Shit, jag hatar överraskningar !!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir juh så nyfiken.....

Efter helgen ska jag berätta, Allt :)

Nu ska jag lägga mig, men jag hoppar in en snabbis i morgonbitti, innan jag åker :). Hej svejs !!!


Kommentarer
Postat av: Christine

Vaddå P fröken? Vad heter han egentligen? Peder? Peter? Pelle? Pär? Per-Arne? :D Tell me! Jag tror du ska.. hoppa fallskärm och gå på teater ;) Puss och kram

2009-01-23 @ 10:50:00
Postat av: Gaia

Du får väl nog bara vänta på din överraskning nu då :)Oj, så bra med hemma-spa, det vill jag ju också ha! ^^

2009-01-23 @ 13:35:50
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Gulligt med överraskning :)

2009-01-23 @ 17:12:10
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: MOA

Hejsan. Mitt namn är Moa och jag är fjorton år, jag skriver om mitt liv som fjorton åring, om min vardag och min skolas nedläggning.



Jag skriver också mycket om musik, filmer och böcker. Jag älskar bandet Simple Plan och tvserierna Desperate Housewifes, One tree hill och Andra Avenyn.



Skulle verkligen uppskatta om du ville följa mitt liv genom att läsa min blogg (;

Ha en bra dag! Bye

2009-01-24 @ 21:13:43
URL: http://thereandthen.blogg.se/
Postat av: Mari

Haha, Christine är du nyfiken :). Peter heter han...

Kolla in min blogg lite senare, då kan du läsa om vad som hände i helgen... Puss och kram

2009-01-26 @ 08:35:19
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag älskar överraskningar :)

Helgen blev riiiktigt lyckad !!!!!

2009-01-26 @ 08:35:57
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0