Stockholm dag 2

Vid 06.00 väcktes jag av någon som ringt fel (suck igen),  så då var det kört att somna om.  Jag klev upp, gjorde mig iordning och laddade för en dag på, Lillsved... Vid 08:30 begav vi oss mot slussen, där vi tog bussen ut mot Lillsved.. Nostalgi på hög nivå vill jag lova att det var,  men den känslan var helt uuunderbar....

När vi anlänt fick vi våra rum/hus som vi skulle få bo i ( helt nyrenoverade, helkaklade badrum, golvvärme och toppfräscht) Hur niiice som hellst =).   Sedan spatserade vi upp mot Idrottshallen, där dem nya eleverna tog emot oss. Dem berättade vad dagen skulle bjuda på osv....  När det var klart blev det KRAMKALAS,   det går inte att beskriva hur roligt det var att träffa alla igen. Året 07/08 på Lillsved måste man ha upplevt för att förstå vad jag menar =). Eller vad säger ni ?!.  Lunch, sportaktiviteter, fika, underhållning, skvaller, kramkalas, skratt, frågesport, middag, kramkalas och FEST var bara några få grejer vi gjorde under dagen...   Helt galet skoj !!!   

Vid 05-tiden hoppade jag i säng... Tack alla Lillsvedare för en galet rolig helg tillsammans med er !!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0