Stockholm dag 1

Vid 14:11-tiden i fredags slog jag mig ned i en utav tågets sköna stolar,  och tänkte: " Åh vad skönt det ska bli att komma iväg en stund"  ...Men....efter bara 5 minuter stannade vi...en djup suck hördes i vagnen.. - En person sprang runt på spåret, självmordsbenägen?? hm.. Detta medförde att vi stod stilla i drygt 45 minuter. Men hallå, vi hade ju inte ens kommit utanför sundsvall.. Men efter de 45 låååånga minuterna släppte polisen fram oss igen.. skönt.. Men resan blev inte lugnare för det,   en kille frågade om jag ville se på film med honom,  jag avböjde dock vänligt. Men Envis, det var bara förnamnet för vad han var.. "Maaaaarriiii" skriker han över hela vagnen.( han hade kommit fram och presenterat sig innan, därför visste han mitt namn )  " Kom då, nu har jag slagit på en film jag vill se med dig "   haha.. Jag skyllde på något viktigt jag var tvungen att göra, så filmen fick han fint se själv =). ( från sundsvall till strax utanför söderhamn tjatade han )

När jag kom fram till stockholm tog jag pendeln ut till Hässelby, där Cicci och en vän till henne mötte upp mig. Vi gasade in på ICA och inhandlade Tacostillbehör.. Tacos och Let´s Dance var kvällens planer =). Och sååå trevligt det blev, eller hur Cicci ?! =).  När klockan närmade sig midnatt sa vi GodNatt,  en låång dag väntade oss.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0