Det här med rubriker är ett mysterium !!!

Efter middagen var det dags för pyjamas och fredagsmys i soffan... 



Chips och ett spännande barnprogram, vad kan bli bättre ? :)

Hm, vad ska jag välja ?!  Ikväll får det bli lite ostkrokar, inget annat som
tilltalar mig faktiskt.......

Nu har jag precit lagt barnen,  och dem somnade redan efter första Godnattsången !!!!   Jag har nu satt mig i soffan,  för att ladda inför Let´s Dance !!! Enligt mig ett dötrisst underhållningsprogram,  men vad att göra när dem vägrar sända något roligare...................... Vilka tror ni vinner ?


Kommentarer
Postat av: Anna

Så söta dem är :)

2009-01-16 @ 21:22:04
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0