Min dag !!

Jag jobbade natten som var,  så idag har jag mer eller mindre varit halvdöd. Det blev inte mycket sömn på jobbet med andra ord, och inte här hemma heller. Madelene ringde och väckte mig vid 10-tiden. Sedan var det kört !!!   Jag har bara varit hemma och pysslat på,  instruerat mor och far i deras nya mobiltelefoner,  inrett vardagsrummet med en ny snygg (svart) ryamatta och massa väldoftande ljus,  tvättat, lagt en ansiktsmask, peelat hela mig, målat naglarna och nu har klockan precis slagit 17.00. En god middag har jag hunnit avnjuta också, Fläskfilé med potatisgratäng =).  Trött är bara förnamnet för vad jag är nu... Men sova redan, hm. Njaa !!?!!  ( vore dock riiktigt skönt ). 


Helt sjuuukt bra låt..
Tracy Chapman - Talkin bout a revolution


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0