Mari och Marie

Som jag berättade för er igår,  jag skulle träffa Marie på stan. Och så här i efterhand kan jag säga, det var sååå trevligt =)  Vid 12-tiden möttes vi upp på stan, och jag vill lova att både Marie och jag var riktigt shoppingsugna. Shoppingen var igång redan efter första butiksbesöket..   Marie tog täten,  och jag kom ikapp efter sisådär tre butiker..  Efter att vi besökt nästan alla butiker slog vi oss ned på, Barista. Där avnjöt vi varsin smörgås (kycklingbaugett resp. laxsmörgås), med tillhörade Kaffe Latte..Mums !!!!   (Maries shopping; skinnstövlar(Wedins), kofta(Gina Tricot), och en tunika(Indiska). Min shopping; Bodyscrub, hudlotion(Body Shop), klänning(Åhlens), mysiga knästrumpor(Indiska) och en scarf(Åhlens).)  Vi båda blev, supernöjda =).  Ska fota och visa er vad jag köpte, men det får bli vid ett senare tillfälle.... 



Vid 16-tiden slog jag mig ned på tåget, som skulle ta mig ut på min miniresa =). Efter en dryg timme var jag framme.. Men på den korta resan han allt hända... Kallt (18 minusgrader) var bara förnamnet för vad det var, jag höll på att förfrysa mina fingrar.(kunde knappt röra på dem, så det var bara att sitta still och försöka värma sig).  Till råga på allt satt det två barn vid min sida, båda var åksjuka. Så vad tro ni, jo, dem satt och spydde hela resan.. (och ni som känner mig vet att jag inte klara av sådant) haha. Men det var bara att bita ihop och tänka på något annat...men fy fan vad det luktade.  Deras kära mor hade nog inte pratat med någon på, ja jag vet inte hur länge, för det ända hon gjorde var att praaaaaaata. Sjukt högt !!!!!     Men nu är jag Glad igen =)

Dags för lunch nu, vi ses sedan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0