Måndag

Helgen i stockholm var helt fantastisk !!  Att återigen få träffa alla jag umgåtts och levt ihop med under ett år var helt underbart,   jag saknar er redan !!!!   Jag ska skriva och visa er bilder om/från helgen, men jag hinner tyvärr inte just nu !!  Tack alla kära vänner från Lillsved,  för en fantastisk helg med er.......


Nu är jag åter på hemmaplan, i Norrland med andra ord =). dock inte i sundsvall    Idag tog jag en lååång sovmorgon, så jag har för inte så länge sedan vaknat...Shit, hela dagen är ju passerad,  men sömn var något jag verkligen behövde.  Det blir en lugn dag, men en vända på stan för att uträtta lite ärenden ska hinnas med. Får se när jag orkar pallra mig iväg =).  Nu ska jag byta om och fixa något att äta...


Tack än en gång !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0