Lördagens...




1. Det nya året -  Året 2009 känns helt rätt. Allt har verkligen börjat fantastiskt. Och jag har mycket att se fram emot. Efter mina studier vid Lillsved, fram till slutet av 2008 fick jag chansen att i lugn och ro "lyssna" på mig själv,  smida mina planer för framtiden och ladda för det kommande året, som nu är år 2009. Allt känns galet bra, och jag hoppas det fortsätter i denna riktning.
2. Mina vänner -  Denna punkt skulle kunna göras lång, men jag ska försöka fatta mig kort. Mina närmaste vänner, som jag vet ALLTID kommer vara mina vänner är helt sagolika. Utan er skulle jag inte vara den jag är idag, och det är jag evigt tacksam för. Just nu har alla fullt upp med sitt, studier, jobb, kärlek, resor och mer därtill. Men jag vet, vad som än händer kommer vi alltid finnas till för varandra och det är jag så glad över. Jag väljer att inte nämna några namn, men jag är helt säker på att Ni vet vilka jag talar om. Jag älskar er.
3. Åre - Tänk er !! Nypistade backar, solsken, sisådär 5 minusgrader, galet mycket folk, skön stämmning, after ski, sena kvällar, grym shopping, offpiståkning...Ja, You name it !!! Åre är och kommer förbli en speciell plats för mig, ett ställe där jag kan koppla av och bara njuta. Två resor dit i vår är redan inplanderade, och jag kan inte annat än lääängta.







1. Tv program - För att låta väldigt negativ, men allt som sänds nu är verkligen skit !! Alla värdelösa sopor som redan visats miljontals gånger, ut med skiten och in med något nytt och fräscht i stället. Underhållningsprogrammen, såsom Let´s Dance, Körslaget, Dobido och vad nu allt heter börjar snart stå mig över huvudet. Samma gamla koncept som vanligt, och vi tittare ska rösta fram en värdig vinnare. Men jag anser inte att dem som vunnit/gått vidare varit värd detta. Nog om detta !!!
2. Våld - Som jag skrev i ett tidigare inlägg, när ska allt detta få ett slut ?! Jag vågar snart inte öppna tidningarna på mornarna, för jag vet vad som väntar mig. Endast massa rubriker som handlar om misshandel, våldtäkter, mord osv. Det är inte sådant jag vill läsa om. Jag vet egentligen inte varför jag tog med den här punkten, för jag som ensam individ, som nu sitter och skriver en hopplös "utelista" på en sketen blogg kan f*n inte göra någonting. Och det avskyr jag.
3. Halsfluss - Jaha, nu var det dags igen. Som om att jag inte haft halsfluss förr, jo typ sådär miljarders gånger. Penicilin dit och penicilin hit, jag hatar verkligen att ha ont i halsen......


oj, utelistan blev lite hård. men det får ni leva med.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0