Lockar !!!

När jag ändå är inne på ämnet "Hår" så kan jag ju meddela er att jag försöker spara ut mitt hår, och det går sagta men säkert framåt :). Idag när jag var på stan kollade jag runt efter en locktång. Men jag är ingen expert på det området,  så jag avvaktar lite med det inköpet. Många säger att det enklaste alternativet egentligen är att använda plattången, men jag har ännu inte förstått mig på det...Jag vet helt enkelt inte hur man gör.... Därför tänker jag gå på det säkra kortet, att köpa mig en locktång. Men då är frågan !!!! Vilken ska jag köpa ?? Är det någon av er som kan tipsa mig om en BRA locktång??  Jag vill ha en NU !!!!!!!!


Galet snyggt !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0