Jäkla rubrik...

..Börjar verkligen få problem att hitta på rubriker till mina inlägg !!!! Någon som kan hjälpa ?!

Natten har varit sisådär, halsen värker så jag knappt kan sova. (dags att besöka en läkare kanske??) Samt att jag har haft årets värsta mardröm !! Tänk er att bli instängd på ett mentalsjukhus, emot din vilja och helt utan anledning. Just precis detta hände, i drömmen alltså :). Jag vårdades på ett sjukhus i en liten by, där överläkaren konstaterade att jag var sjuk. Jag hade en obotlig sjukdom, tydligen!!  Men varken min familj som hela tiden fanns vid min sida, eller den övriga sjukhuspersonalen ansåg att jag var sjuk. Men ingen kunde göra något, och Alla lyssnade till vad överläkaren hade att säga !!! Så emot min vilja, och med våld blev jag instängd på ett mentalsjukhus.. Jag kunde verkligen inte göra någonting !!!!   - Vid 08-tiden vaknade kallsvettig, och hade ingen aning om vart jag var... Men vilken tur jag hade,  jag låg ju i min egen säng och inte på ett galet mentalsjukhus. :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0